Jump to content

BV3 printfel?


Janusz

Recommended Posts

Om du äger BV3, kan du ta en titt på baksidan på dina ryska elit gevärshalvgrupper, dvs. brutna 248?

 

På den scan jag fått ser det ut som de ligger där med fel vapen (k-pistar, PPSh, inte gevär) vilket innebär att de har samma bild som de brutna 328. Är det så på dina brickor med?

 

 

 

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Jag har inte mina brickor här just nu. Är det så att de har fel DYO-kostnad också? Jag ser att de har samma kostnad som 3-2-8 HS, men vet inte om det är fel eller inte.

Janusz

Link to comment
Share on other sites

(Jag visste inte att den lilla siffran var DYO-kostnad. Det avslöjar hur mycket Design Your Own jag kört...)

 

På den gamla Squad Leader-tiden så tog vi 1000 poäng var och köpte trupper för, sen slog vi några tärningar för att bestämma hur många och vilka kartor som skulle användas. Även nån form av "Scenario" - dvs vinstvillkor och uppdrag slogs fram. Sen var det high life! :)

 

I ASL har jag inte kört ett endaste DYO-scenario. Känns meningslöst, man vill ju spela allt officiellt först! :)

Link to comment
Share on other sites

I ASL har jag inte kört ett endaste DYO-scenario. Känns meningslöst, man vill ju spela allt officiellt först! :)

 

Mao blir det inget DYO om inte medellivslängden ökas drastiskt inom den nära framtiden? :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...