Olsson Posted March 23, 2006 Report Share Posted March 23, 2006 (edited) Undersökning om spridningen av VASL här på forumet. EDIT:Frågeställningen blev tyvärr inte som jag tänkt mig, eftersom man tydligen är Tvungen att svara på båda frågorna. Och Pollen gick inte att redigera .Förslagsvis anges alt. 4 på fråga 2 tillsvidare (dvs om egentligen inget alt. stämmer ) Edit (Carlsson): Har lagt till ett vettigt svarsalternativ! Edited March 24, 2006 by carlsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted March 23, 2006 Report Share Posted March 23, 2006 Frågeställningen blev tyvärr inte som jag tänkt migInte placeringen heller, borde ligga under generellt och inte på turnerings område. inte din dag i dag Olsson! Jag försökte rösta < 5 scenarios. Alltså, turneringsledaren är heller inte någon VASL super-spelare.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted March 23, 2006 Author Report Share Posted March 23, 2006 (edited) Inte placeringen heller, borde ligga under generellt och inte på turnerings område. Kanske Carlsson kan göra en insats i båda ovanstånde felaktigheterna.Tycker att VASL skulle kunna ha en särskild avdelning här på forumet. Eftersom frågorna ofta är av data teknisk natur och/eller handhavande. Vilket kanske inte intresserar alla. Edited March 23, 2006 by Olsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted March 23, 2006 Report Share Posted March 23, 2006 Håller med!(Bered dig på en förlust i turneringen, nu när du sabbat min forumtråd skall jag fuska lottningen så vi möts)its begun.......... - kul du blir med !;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted March 24, 2006 Report Share Posted March 24, 2006 Jag förstår inte; Ligger inte detta på rätt plats?Angående pollen så kikar jag på om det går lägga till något vettigt alternativ bland de undre svarsalternativen! Tycker det är bättre med en felplacerad och inte helt rätt poll, än ingen poll alls! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts