Jerry Posted February 1, 2021 Report Share Posted February 1, 2021 Som ni kan se så la jag in en bild på vår lokal som profilbild..... men hur roterar jag den ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted February 1, 2021 Report Share Posted February 1, 2021 Det är något fel med vissa JPEG som kommer från Windows, har en del kunder som lider av detta. Du måste öppna bilden i en bildhanterare och spara om den för att den ska bli korrekt. Om du skickar bilden till mig kan jag göra det åt dig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted February 1, 2021 Author Report Share Posted February 1, 2021 perfekt............. jag skickar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted February 1, 2021 Author Report Share Posted February 1, 2021 funkade ju med paint .... fint carlsson.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted February 1, 2021 Report Share Posted February 1, 2021 Fräckt! Antar att det är fortifierat, och att ni är fanatiska i huset? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted February 1, 2021 Author Report Share Posted February 1, 2021 Japp ett litet hål i ena glasdörren efter en rikoschetterande D10 bevisar fanatismen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted February 1, 2021 Author Report Share Posted February 1, 2021 (edited) Fräckt! Antar att det är fortifierat, och att ni är fanatiska i huset? Det är gamla kommunhuset i Asarum, fram till 1967, vi har huserat här sedan 1996 längst ner till höger. Vi hade under ett par år hela övervåningen med pansardörr in till gamla kommunarkivet. Har en liten personlig koppling till kriget, min nu (snart) 91 årige far, var härinne 1944 och ansökte om att få köpa däck till sin cykel (gummiransonering) när han skulle cykla till kyrkan o sin konfirmation. Och han tror det är i samma rum som vi nu huserar i, när vi flyttade in så stod det "sysslomannen" på dörrskylten.......... Edited February 1, 2021 by Jerry 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts