Jerry Posted February 20, 2020 Report Share Posted February 20, 2020 Premiär för en duell mellan mig o magnusnod. som SS-ledare piskade jag upp dom fanatiska ryssarna , men det var inte givet , mycket hann hända både bärsärkar o leader creation o malfunction. Kul scenario. Vi tar nog en ny match inom kort. Tack till Magnusnod 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted February 20, 2020 Report Share Posted February 20, 2020 Kul scenario. Dyker upp på turneringar lite då o då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted February 21, 2020 Author Report Share Posted February 21, 2020 Kul scenario. Dyker upp på turneringar lite då o då.Ja riktigt kul....satte lite i halsen när mina tyska kämpar började dö undan, o ryssen fick en liten chans ,att ända scenariot, genom sudden Death genom att döda för många germaner ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts