Jerry Posted October 5, 2017 Report Posted October 5, 2017 Mitt förråd eldhärjades för ett par veckor sedan.... o i går letade jag efter min ASL journal nr 12..... Jepp den var i strandväskan i förrådet Någon som tröttnat på sitt exemplar o vill sälja (för under marknadsvärdet )? Chansen här är väl minimal ,men man vet ju aldrig. Orkar inte betala fullpris en gång till hade knappt vänt ett enda blad i tidningen...........scenariona låg på nattduksbordet så dom är jag inte i behov av Eller om någon vänlig själ orkar kopiera kapitlet om VBM sleeze/tactics det är det jag vill åt.
carlsson Posted October 5, 2017 Report Posted October 5, 2017 Hej Jerry!Tråkigt att höra om detta. Denna säljer vi på Trojan Games för 390,-. På grund av din speciella situation kan du få den för 260,-. Hör av dig om det är intressant! Med vänlig hälsning,/andreas, Trojan Games 1
Jerry Posted October 5, 2017 Author Report Posted October 5, 2017 Ahh tack , återkmmer om ett par dar då jag dammsugit all gömslen o letatigenom spellokalen....KANSKE den igger någonstans men oddsen verkar låga
Recommended Posts