Posted October 5, 20178 yr comment_24508 Mitt förråd eldhärjades för ett par veckor sedan.... o i går letade jag efter min ASL journal nr 12..... Jepp den var i strandväskan i förrådet Någon som tröttnat på sitt exemplar o vill sälja (för under marknadsvärdet )? Chansen här är väl minimal ,men man vet ju aldrig. Orkar inte betala fullpris en gång till hade knappt vänt ett enda blad i tidningen...........scenariona låg på nattduksbordet så dom är jag inte i behov av Eller om någon vänlig själ orkar kopiera kapitlet om VBM sleeze/tactics det är det jag vill åt. Report
October 5, 20178 yr comment_24509 Hej Jerry!Tråkigt att höra om detta. Denna säljer vi på Trojan Games för 390,-. På grund av din speciella situation kan du få den för 260,-. Hör av dig om det är intressant! Med vänlig hälsning,/andreas, Trojan Games Report
October 5, 20178 yr Author comment_24510 Ahh tack , återkmmer om ett par dar då jag dammsugit all gömslen o letatigenom spellokalen....KANSKE den igger någonstans men oddsen verkar låga Report