Jump to content

ROAR och andelen registrerade spelningar i % ?


ON TOP ASL

Recommended Posts

Hej!

 

Jag har ju sett efter balansen på mina scenarios i Journal och noterat antal spelningar listade på ROAR.

När jag läst gamesquad forum ser jag att det ex: "fattas" 3 st spelningar ej registrerade från ASL Open på J125 Everything Is Lost.

 

Förut fick jag ett mail av ngn från Consimworld som felaktigt fått mina inloggs-uppgifter tillsända. (han mailade och berättade om episoden/fadäsen - sjysst)

Vi mailade lite fram o tillbaka och det visade sig att han spelat J94 Kempf At Melikhovo 7 st ggr! :o (han var alltså expert på mitt scenario kan man säga :) )

Men, ingen av hans spelningar registrerade till ROAR.

 

Så man undrar ju? Hur mycket registreras egentligen på ROAR? 10% av alla spelningar 5%....?

Link to comment
Share on other sites

 

...Så man undrar ju? Hur mycket registreras egentligen på ROAR? 10% av alla spelningar 5%....?

En kvalificerad gissning skulle vara mindre än 4%, själv har man mindre än 0.2%, skulle kunna räkna upp ett dussin andra spelare

som ligger på mindre än 1% procent likaså.

 

Tänkte en gång börja registrera varje scenario spelat, men eftersom man aldrig får något svar från dem så har man tyvärr gett upp. Kontaktade dem senaste gången för två år sedan och bad dem ta bort mina registreringar, men inget svar återtigen.

Får väl betala en hacker när man har pengar och radera det, på det viset istället <_<

Edited by CTABKA
Link to comment
Share on other sites

Hej!

 

Jag har ju sett efter balansen på mina scenarios i Journal och noterat antal spelningar listade på ROAR.

När jag läst gamesquad forum ser jag att det ex: "fattas" 3 st spelningar ej registrerade från ASL Open på J125 Everything Is Lost.

 

Förut fick jag ett mail av ngn från Consimworld som felaktigt fått mina inloggs-uppgifter tillsända. (han mailade och berättade om episoden/fadäsen - sjysst)

Vi mailade lite fram o tillbaka och det visade sig att han spelat J94 Kempf At Melikhovo 7 st ggr! :o (han var alltså expert på mitt scenario kan man säga :) )

Men, ingen av hans spelningar registrerade till ROAR.

 

Så man undrar ju? Hur mycket registreras egentligen på ROAR? 10% av alla spelningar 5%....?

 

 

Konstigt. Jämt när jag registrerar Friendly Fire och Stockholmsturneringens resultat funkar det till 100%.

 

Däremot är systemet knasigt på andra sätt. Varför finns exempelvis inte J123? Fördelarna överväger dock nackdelarna.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...