micke44 Posted March 4, 2010 Report Posted March 4, 2010 Är själv en gammal Squad-leader spelare, som nyligen börjat titta på ASL och söker motspelare.
LittleRoundTop Posted April 19, 2010 Report Posted April 19, 2010 Tjenare... Dock inte i småland, men vi spelar ofta i Karlshamn. Mycket välkommen.
micke44 Posted October 28, 2010 Author Report Posted October 28, 2010 Tjenare... Dock inte i småland, men vi spelar ofta i Karlshamn. Mycket välkommen.Fick nyligen invit till en spelförening i karlskrona, som tydligen har lite samkväm varje måndag kväll efter 18.00Vi kanske kan träffas där, någon gång.ps. jag har snart alla lådor i asl.
Bergwall Posted October 28, 2010 Report Posted October 28, 2010 Fick nyligen invit till en spelförening i karlskrona, som tydligen har lite samkväm varje måndag kväll efter 18.00Vi kanske kan träffas där, någon gång.ps. jag har snart alla lådor i asl. Vad heter spelföreningen i Karlskrona?Var ligger den?Vilka spelar och när?Spelas ASL?Är hemma och hälsar på mor & far med jämna mellanrum och passar gärna på att spela ASL.
micke44 Posted October 29, 2010 Author Report Posted October 29, 2010 Spelföreningen Likström medTräffpunkt Strandgården (B-huset, 2 vån)Varje måndag 18.00 och det har startats en ny omgång för asl-spelare (enligt hörsägen)
Apan Posted November 6, 2010 Report Posted November 6, 2010 Vad heter spelföreningen i Karlskrona?Var ligger den?Vilka spelar och när?Spelas ASL?Är hemma och hälsar på mor & far med jämna mellanrum och passar gärna på att spela ASL.vi är 2-4 stycken som försöker spela varje måndag är du sugen hör gärna av dig innan för det händer att folk är upptagna av jobb tyvärr vi är ganska basic och spelar igenom starterkitsen men har lite barrikader på G
Bergwall Posted November 7, 2010 Report Posted November 7, 2010 vi är 2-4 stycken som försöker spela varje måndag är du sugen hör gärna av dig innan för det händer att folk är upptagna av jobb tyvärr vi är ganska basic och spelar igenom starterkitsen men har lite barrikader på G Kul!Jag hör av mig när jag är nere nästa gång.
Apan Posted November 14, 2010 Report Posted November 14, 2010 Vill ni kan ni nu följa lite av vad vi pysslar med på Mindriots ASLblogg
Recommended Posts