Bergwall Posted May 19, 2009 Report Posted May 19, 2009 Hur snurrar man på spelplanen i vasl? gillar att ha norrut rakt upp på skärmen..... /Mattias
Klas Malmström Posted May 19, 2009 Report Posted May 19, 2009 Hur snurrar man på spelplanen i vasl? gillar att ha norrut rakt upp på skärmen.....Jag tror inte att det går att vrida i VASL - så du får vrida skärmen 90 grader. :lol:
Bergwall Posted May 20, 2009 Author Report Posted May 20, 2009 Jag tror inte att det går att vrida i VASL - så du får vrida skärmen 90 grader. :lol: Fantastisk programvara! //Mattias
Bergwall Posted May 20, 2009 Author Report Posted May 20, 2009 Det du kan är flippa 180 graderJanusz Vill kunna snurra på den färdiga spelplanen i 90-graderssteg. För kass att bara kunna flippa enskilda bräden i "bräd-steget". /Mattias
Klas Malmström Posted May 20, 2009 Report Posted May 20, 2009 Vill kunna snurra på den färdiga spelplanen i 90-graderssteg. För kass att bara kunna flippa enskilda bräden i "bräd-steget".Fast helt ok, för ett gratis program.
Bergwall Posted May 20, 2009 Author Report Posted May 20, 2009 Fast helt ok, för ett gratis program. rätt - men mycket vill ha mer.... Borde ha köpt en Highscreen iställer för en Widescreen när jag köpte ny dator.
Recommended Posts