Bergwall Posted May 4, 2009 Report Posted May 4, 2009 Hej alla Kan någon vänlig själ ha förbarmande och lägga bräda 46 & 47 på färgkopiatorn och ta med resultatet till SAT? Ska spela AP33 ikväll och plockar glad i hågen fram prylarna och saknar återigen bräda 46 & 47. Sitter just nu och försöker printa VASL-kartor i skala och det ser ut som f-n men ska nog bli spelbart för ikväll. Jag blir så förbannad på att ha hela d-la systemet utom AP3. Om någon för övrigt har dubletter av dessa brädor och vill sälja dom bjuder jag 100 sek/bräda. //Mattias
CTABKA Posted May 4, 2009 Report Posted May 4, 2009 Färgkopierar dem i slutet av veckan, om du vill kan de postas inom några dagar...eller du får dem när vi träffas. Först en fråga bara, bräde 46 & 47 kom inte i AP3 utan det var bräde 24, 42(den felaktiga), 43 som kom i AP3.
ragngand Posted May 4, 2009 Report Posted May 4, 2009 Gamersarmory har iallafall karta 47 till salu för 2 USD + frakt
Bergwall Posted May 4, 2009 Author Report Posted May 4, 2009 Tack för snabbt svar. Tack speciellt till den okände välgörare som mailade över scans på 46 & 47. BTW - menade att jag saknar AP2...... Sedan AP3 kom så köper jag allt officiellt. /Mattias
Bergwall Posted May 4, 2009 Author Report Posted May 4, 2009 Mailade Scott om board 47.Tack för tipset. /M
Recommended Posts