Jump to content

friendly fire


Jerry

Recommended Posts

Nej, det är även jag som inte kan det. Och när du kan det så kan du där hitta ABS-erna för alla tidigare Friendly Fire turneringar. Jag svarade inte på ditt förra inlägg för att vara 100% säker på att ABS-erna fanns där. Men jag vet att dom finns där.

 

Nu är Mattias hemma från Arnhem, så nu kommer hans server säkert vara igång när som helst igen.

Link to comment
Share on other sites

Nej, det är även jag som inte kan det. Och när du kan det så kan du där hitta ABS-erna för alla tidigare Friendly Fire turneringar. Jag svarade inte på ditt förra inlägg för att vara 100% säker på att ABS-erna fanns där. Men jag vet att dom finns där.

 

Nu är Mattias hemma från Arnhem, så nu kommer hans server säkert vara igång när som helst igen.

 

 

Ett stort tack , skall försöka hitta dessa.

 

jerry

Link to comment
Share on other sites

Gå in på hemsidan.

In på spelarrangemang

ASL-turneringen

Mer information

ABS

 

För gamla ABS-er gör du samma sak fast på dom gamla sidorna som du hittar i vänstra hörnet.

 

:)

 

AAAHH !!

 

Tack vill inte var kinkig men 2003 års turnerings abs kunde jag icke hitta nåväl spelar inte så stor roll

anledningen till detta nyvaknade intresse för korta snabba scenrion är att under flera år har vi nu endast kört RB, men nu kan jag konstatera att då mina spelpolare är ganska gröna på asl, så har jag förstått att för att få in det riktiga flytet, måste jag tvinga dem till scenariospelande.

Problemet har till stora delar varit att få in sequence of play, vilket varit problematiskt med RB när det kan gå två tre timmar mellan respektive Phase.

 

Går det att fortfarande köpa dessa scenarion, alltså alla inte bara ff´s egna?

 

jerry

Link to comment
Share on other sites

Tack vill inte var kinkig men 2003 års turnerings abs kunde jag icke hitta nåväl spelar inte så stor roll

 

Vi körde inte med ABS på den tiden.

 

Friendly Fire-webbplatsen har varit nere därför att servern (som står i min garderob) har krånglat hårdvarumässigt. Jag ska flytta den till en annan dator snart, men tills dess kan man nog räkna med att Friendly Fire går lite upp och ner.

Edited by Mattias Rönnblom
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...