Janusz Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 Jag funderar på att starta en diskussion om detta scenario, för det ser stort och komplicerat ut. Det verkar finnas utrymme för strategiska val (ska den här truppstyrkan anfalla eller falla tillbaka), och man vill inte behöva starta om för att man tänkt helt fel. Men är folk intresserade av en sån diskussion (jag kan tillhandahålla en presentation som gör det möjligt för er som inte har AOO att vara med)? Janusz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 Jag älskar ju stora scenarion, men det är betydligt intressantare om jag har spelat dom... Jag återkommer mao när jag spelat detta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commissar Piotr Posted August 8, 2006 Report Share Posted August 8, 2006 Hej Grabbar Något äldre scenario skulle vara betydligt mer intressant för mig.Helst något som inte innehåller Partisaner eftersom jag får en sur eftersmak i munnen så fort jag ser ett scenario innehållande sådana enheter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts