Jump to content

Recommended Posts

Posted

Blir inga flera ASL-dagar i Borås. Jag har beslutat mig för att sluta spela krigsspel, det är omoraliskt och vidrigt.

:D

Kommer en lista i helgen! Första dagen ser ut att bli nästa lördag, dvs den 28/1!

Posted
Kommer en lista i helgen! Första dagen ser ut att bli nästa lördag, dvs den 28/1!

Ahhh... låter bra...

då är det bara att gå hem och förhandla om den dagen då! :)

Posted
Blir inga flera ASL-dagar i Borås. Jag har Kommer en lista i helgen! Första dagen ser ut att bli nästa lördag, dvs den 28/1!

Dum dag då det redan är inbokat en 40K-turnering i lokalen dvs det är redan fullt.

Posted
Dumt. Tror du att borden ute i lokalen kommer vara upptagna också?

Ja. och det kommer stå bord på pallbockar oxå.

Det är 14 spelare än så länge till 40k och då behövs minst 7 stora bord => 5 bord skall placeras i lokalen

Flytta det till söndagen eller något

• 2 weeks later...
Posted
Jag kan ledsamt konstatera att alla mina helger i Februari är uppbokade. Brain, kan du hålla ASL-dag den 18:e Februari?

Det skulle passa bra helgen innan ASO! :)

Ja det kan jag!

Posted
Ja det kan jag!

Nu visar det sig trots allt att min kund styrde av helgens jobb, vilket innebär att årets första ASL-dag blir NU till helgen, alltså lördagen 11/2!

Hoppas detta inte sabbar dina planer Brain, och att det blir mycket folk trots det korta varslet!

:)

Posted

Har inte så många helger, så listan kommer först nu. Börja boka! :)

ASL-lördagar på Armagedon i Borås 2006

11/2*

4/3

8/4*

29/4

17/6*

8/7

12/8*

9/9*

14/10

4/11*

9/12

* betyder jämna helger, vilket är bra att veta för en del!

Spelningarna sker som vanligt på Spelförerningen Armagedon i Borås, precis bredvid R40:an. Vi kör igång runt 1100.

Robban, lägger du in i kalendern tack?

Posted

Jag kommer troligtvis ha möjlighet att köra ett scenario på Lördag, men jag har inte möjlighet att komma ner för än run 13:30-14:00 så är det någon annan som planerar att dyka upp runt där så man har någon att spela mot?

// Daniel

• 7 months later...