Daniel Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Hej, Hur blir det med ASL-dagar i Borås i år?Jag är riktigt sugen på att komma igång igen, så är det något planerat än? // Daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Blir inga flera ASL-dagar i Borås. Jag har beslutat mig för att sluta spela krigsspel, det är omoraliskt och vidrigt. Kommer en lista i helgen! Första dagen ser ut att bli nästa lördag, dvs den 28/1! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted January 17, 2006 Author Report Share Posted January 17, 2006 Kommer en lista i helgen! Första dagen ser ut att bli nästa lördag, dvs den 28/1! Ahhh... låter bra... då är det bara att gå hem och förhandla om den dagen då! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brain Posted January 18, 2006 Report Share Posted January 18, 2006 Blir inga flera ASL-dagar i Borås. Jag har Kommer en lista i helgen! Första dagen ser ut att bli nästa lördag, dvs den 28/1! Dum dag då det redan är inbokat en 40K-turnering i lokalen dvs det är redan fullt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted January 18, 2006 Report Share Posted January 18, 2006 Dumt. Tror du att borden ute i lokalen kommer vara upptagna också? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brain Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 Dumt. Tror du att borden ute i lokalen kommer vara upptagna också? Ja. och det kommer stå bord på pallbockar oxå. Det är 14 spelare än så länge till 40k och då behövs minst 7 stora bord => 5 bord skall placeras i lokalen Flytta det till söndagen eller något Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted January 20, 2006 Report Share Posted January 20, 2006 Okej, då väntar vi med ASL-dag till Februari. Återkommer som sagt med datum! Tack för infon! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSUN Posted February 1, 2006 Report Share Posted February 1, 2006 Skulle sitta fint med ett februari-datum nu iallafall. 11/2 eller 18/2 om ni inte vill krocka med Köpenhamn ?/Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted February 6, 2006 Report Share Posted February 6, 2006 Jag kan ledsamt konstatera att alla mina helger i Februari är uppbokade. Brain, kan du hålla ASL-dag den 18:e Februari?Det skulle passa bra helgen innan ASO! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brain Posted February 7, 2006 Report Share Posted February 7, 2006 Jag kan ledsamt konstatera att alla mina helger i Februari är uppbokade. Brain, kan du hålla ASL-dag den 18:e Februari?Det skulle passa bra helgen innan ASO! Ja det kan jag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted February 7, 2006 Report Share Posted February 7, 2006 Ja det kan jag! Nu visar det sig trots allt att min kund styrde av helgens jobb, vilket innebär att årets första ASL-dag blir NU till helgen, alltså lördagen 11/2! Hoppas detta inte sabbar dina planer Brain, och att det blir mycket folk trots det korta varslet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted February 7, 2006 Report Share Posted February 7, 2006 Kommer en lista i helgen! Första dagen ser ut att bli nästa lördag, dvs den 28/1! Har inte så många helger, så listan kommer först nu. Börja boka! ASL-lördagar på Armagedon i Borås 200611/2*4/38/4*29/417/6*8/712/8*9/9*14/104/11*9/12 * betyder jämna helger, vilket är bra att veta för en del! Spelningarna sker som vanligt på Spelförerningen Armagedon i Borås, precis bredvid R40:an. Vi kör igång runt 1100. Robban, lägger du in i kalendern tack? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSUN Posted February 9, 2006 Report Share Posted February 9, 2006 Måste tyvärr vara hemma och jurera min förkylning denna helg, men ser fram emot näste gång! /Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted February 9, 2006 Author Report Share Posted February 9, 2006 Jag kommer troligtvis ha möjlighet att köra ett scenario på Lördag, men jag har inte möjlighet att komma ner för än run 13:30-14:00 så är det någon annan som planerar att dyka upp runt där så man har någon att spela mot? // Daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted February 10, 2006 Author Report Share Posted February 10, 2006 Glöm vad jag skrev ovan... kommer att dyka upp vid 11:30... // Daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 Najs! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Pga av krock med BSK är ASL-dagen den 4/11 är flyttad till den 25/11! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted October 10, 2006 Report Share Posted October 10, 2006 Pga av krock med BSK är ASL-dagen den 4/11 är flyttad till den 25/11! Betyder det att det bli ASL på BSK? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted October 11, 2006 Author Report Share Posted October 11, 2006 Betyder det att det bli ASL på BSK? Inte mer än vad jag kommer att arrangera (ASL för nybörjare). Eller är jag felinformerad... // Daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts