Fiedler Posted March 21, 2022 Report Share Posted March 21, 2022 Jag skall lägga en beställning på 3d printade askar, någon som vill hänga på? Passar i Raaco, 2 varianter en för 5/8" (24 fack) (Se bild) och en som passar för 1/2" counters (35 fack). Kostnad runt 55kr/st just nu - sjunker om vi blir fler. Svarta lådor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergwall Posted April 1, 2022 Report Share Posted April 1, 2022 Har testat det där men är bytte tillbaka till std raaco. Det där kladdet på pincetten är inte OK. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiedler Posted April 1, 2022 Author Report Share Posted April 1, 2022 Jaha, då skall jag omedelbart ta bort klisterleran. Den behövs ju ändå inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergwall Posted April 1, 2022 Report Share Posted April 1, 2022 Bra där! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiedler Posted April 1, 2022 Author Report Share Posted April 1, 2022 Jawohl oberstroppengroppenfuhrer Bergwall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergwall Posted April 2, 2022 Report Share Posted April 2, 2022 Testade såna lådor för mina små och stora info brickor. Blev inte nöjd. Blev för mekkigt att plocka upp o ner dom. Funkar kanske bättre för vagnar och guns. Ska du köra hela ditt system i såna där lådor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiedler Posted April 2, 2022 Author Report Share Posted April 2, 2022 Vet ej, provar att köra hela tyska oob fullt ut sedan får jag se. Som det ser ut nu gillar jag sorteringen på fordon. Ibland får man lämna foliehatten hemma och möta möjligheterna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergwall Posted April 3, 2022 Report Share Posted April 3, 2022 Som sagt. Värt att testa på OOB'n för guns och fordon för att man ser brickorna bra och bara håller på med dom vid setup. För inf-brickorna är jag tveksam för att man plockar med dom under spelet hela tiden. För infobrickorna tyckte jag själv inte att det blev bra så jag bytte tillbaka. Kräver också att man har pincett och det är kanske hälften av dom man spelar med som har pincett. Ville bara ge mina .02 innan du printade loss för hela ditt raaco set. Lycka till!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiedler Posted April 3, 2022 Author Report Share Posted April 3, 2022 jag lutar mot din slutsats. AFV och ordnance definitivt 3d lådor, Info countera kanske. Infanteri får vi se men tveksamt. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts