Megaloman Posted December 5, 2017 Report Posted December 5, 2017 Hej på er! Säljer lite av det som jag har dubbelt av för tillfället. 1x Beyond ValorSenaste utgåvan, komplett, oanvänd, opunchad. 1x Regelbok2nd ed., äldre versionen. Gott skick, använd under några år. 1x Action Pack 4Endast kartor (SK-style) och scenarion. Jag tänker mig ett paketpris på 1500 kr. Ge bud om du hellre vill köpa enstaka prylar! Sakerna finns i Ystad och jag kan självklart skicka det mot fraktkostnaden.
Megaloman Posted December 23, 2017 Author Report Posted December 23, 2017 Väntar en vecka till, sedan lägger jag ut det här på Traderalotteriet. Säljer helst till någon på forumet. Jag kan tänka mig att gå ner lite till i pris, ge gärna ett förslag!
B-E Karlsson Posted December 23, 2017 Report Posted December 23, 2017 Jävligt bra pris. Ska tipsa en polare.
Megaloman Posted December 23, 2017 Author Report Posted December 23, 2017 Jävligt bra pris. Ska tipsa en polare. Jag menar väl det! Ett tillfälle för alla som funderat på att sätta igång. Hoppas på napp =) 1
potjemkin Posted December 24, 2017 Report Posted December 24, 2017 (edited) Hej jag är intresserad blev tipsad av B-EDock kan det tidigast bli i slutet på januari .... Inga pengar efter jul har du några bilder?? Med vänliga hälsningarPotjemkinGul Jod Edited December 24, 2017 by potjemkin
Megaloman Posted December 28, 2017 Author Report Posted December 28, 2017 Hej jag är intresserad blev tipsad av B-EDock kan det tidigast bli i slutet på januari .... Inga pengar efter jul har du några bilder?? Med vänliga hälsningarPotjemkinGul Jod Jag har inga problem med att vänta. Fixar bilder. Återkommer.
potjemkin Posted December 29, 2017 Report Posted December 29, 2017 LÅter bra ser fram emot bilder. Potjemkin
Megaloman Posted January 2, 2018 Author Report Posted January 2, 2018 Beyond Valor Kapitel H, vehicle notes, finns i regelpärmen. RB Grundutförande + Kapitel H + Kapitel K (Training Manual) Action Pack #4: Good news everyone! Regelsidorna finns i RB och ingår alltså.
potjemkin Posted January 3, 2018 Report Posted January 3, 2018 Ser helt ok ut. Bor i Karlstad kan du kolla vad frakten går på och så kan du höra av dig.Väntar in lönen.... jävla januari... kanske ska köra resten av dealen via pm. mvh Potjemkin
Megaloman Posted January 6, 2018 Author Report Posted January 6, 2018 Ser helt ok ut. Bor i Karlstad kan du kolla vad frakten går på och så kan du höra av dig.Väntar in lönen.... jävla januari... kanske ska köra resten av dealen via pm. mvh Potjemkin Perfekt!Inga problem att skicka till Karlstad. Schenker blir nog bäst.Jag räknar ut frakten och hör av mig via PM.
Megaloman Posted January 26, 2018 Author Report Posted January 26, 2018 Affären är avklarad och paketet skickat. Kan verkligen rekommendera potjemkin, en mycket trevlig köpare! Tack för en bra affär. 1
potjemkin Posted January 30, 2018 Report Posted January 30, 2018 (edited) Tackar här också Paketet har kommit fram allt bra utmärkt skick, mycket nöjd. Rekomederar verkligen Megaloman som säljare.Tusen tack återigen. Edited January 30, 2018 by potjemkin 1
Recommended Posts