Tysken Posted March 28, 2017 Report Share Posted March 28, 2017 Hej, Kanske en dum fråga, men är det inga ASL dagar i år? Jag vill minnas att det spelas ivrig en parti VotG - men exkludera det ASL dagarna?? MvH/Tysken PS Förresten hur gå det med VotG - vore kul med lite historier .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted March 28, 2017 Report Share Posted March 28, 2017 ASL-dagarna ligger på vänt ett tag till, då vi har fullt upp med föreningsarbete. Jag hoppas att vi kan få igång dagarna i juni igen. Men - Vi spelar VotG varannan torsdag jämna veckor och scenarion varannan torsdag, ojämna veckor.Om du vill och kan nu på torsdag så är jag tillgänglig! Med lite tur kommer det en rapport om vår pågående kampanj, men det är som vanligt tiden som brister.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tysken Posted March 30, 2017 Author Report Share Posted March 30, 2017 (edited) ASL-dagarna ligger på vänt ett tag till, då vi har fullt upp med föreningsarbete. Jag hoppas att vi kan få igång dagarna i juni igen. Men - Vi spelar VotG varannan torsdag jämna veckor och scenarion varannan torsdag, ojämna veckor.Om du vill och kan nu på torsdag så är jag tillgänglig! Med lite tur kommer det en rapport om vår pågående kampanj, men det är som vanligt tiden som brister.... Andreas, Tack för erbjudandet - dock kan jag tyvärr inte med så kort varsel. Jag hoppas dock att det bli nåt besök i Borås innan Supporting Fire i November. MvH/Andreas Edited March 30, 2017 by Tysken 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-E Karlsson Posted March 31, 2017 Report Share Posted March 31, 2017 Jag kan tänka mig att köra till Borås för lite ASL någon dag under sommaren om det blir ASL dagar. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts