Tron Ljodal Posted September 18, 2016 Report Posted September 18, 2016 Hei: Jeg heter Tron Ljødal, nordmann, bor i Kongsvinger 40 minutter fra Eda. Jeg søker spillere i Eda, Arvika og Karlstad. Jeg har familia og kan spille ganske lite, men interessert i å komme i kontakt med potensielle motstandere. Vennlig hilsen: Tron Ljødal 1
B-E Karlsson Posted September 19, 2016 Report Posted September 19, 2016 Tjena Tron. Vi är några spelare i Karlstad. Aktiviteten är så där tyvärr. Jag kan tänka mig att spela någon gång under hösten om det skulle passa.
Megaloman Posted September 19, 2016 Report Posted September 19, 2016 Hej Tron! Från en pappa till en annan tipsar jag om VASL i kombination med Skype. På så sätt är det ganska enkelt att få några kvalitetstimmar när barnen lagt sig, så att säga..!
Tron Ljodal Posted September 19, 2016 Author Report Posted September 19, 2016 Hei: Mitt telefonnummer er (47) 48 14 39 61. Fra Kongsvinger er det 2 og en halv time til Karlstad. Det er for langt mandag til fredag, fordi jeg må på jobben dagen etter. Det beste er om jeg kan komme til Karlstad fredag kveld, spille litt, overnatte til lørdag og reise hjem lørdag kveld eller søndag morgen. Jeg har familie og barn som gjør at jeg spiller veldig lite. Jeg var aktiv med ASL fra 1992 til 1999. Jeg spilte litt RB i 2007, men spilte ellers ingenting før i 2014. Jeg har spilt 2 scenarios, pluss 3 som vi ikke rakk å fullføre i 2014/15. Jeg er ingen newbie, men jeg har spilt veldig lite på mange år. Jeg kan spille alle vanlige scenarioer, men jeg er ikke klar for Night, PTO og Caves med en gang. Jeg kan tenke meg 2. halvdel av oktober og fremover. Vi kan mailes i slutten av september og se om vi finner noen dato. Tron
B-E Karlsson Posted April 15, 2020 Report Posted April 15, 2020 Hej alla. Jag skickar ut en förfrågan om spelare som antingen spela eller är intresserade av att spela i Karlstad och Värmland. Kanske någon hänger här som vill spela men känner att de inte har motspelare. Skicka ett PM eller maila mig på bjorniskarlsson@gmail.com
Recommended Posts