Wes Posted June 21, 2016 Report Share Posted June 21, 2016 Finns det några i Sverige som är intresserade av SK Turnering? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megaloman Posted June 21, 2016 Report Share Posted June 21, 2016 Oh, yes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiggie Posted August 9, 2016 Report Share Posted August 9, 2016 Ja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megaloman Posted August 9, 2016 Report Share Posted August 9, 2016 Skulle tro att AndreasI också skulle vara intresserad. Så då är vi fyra åtminstone, det blir en liten turnering, det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
herblindi Posted August 11, 2016 Report Share Posted August 11, 2016 Jag kan tänka mig det också! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted August 11, 2016 Report Share Posted August 11, 2016 Jag har en idé: Arrangera en SK-turnering som ett separat event på Supporting Fire (18-20 november). Det finns färdiga lokaler med möjlighet till kiosk, övernattning etc etc. Det blir ändå separat eftersom det kräver en separat turneringsadministratör för SK-turneringen. Skulle det vara intressant? Jag förstår om ni hellre kör något helt eget, men jag ser bara positiva möjligheter med ett samarrangemang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megaloman Posted August 11, 2016 Report Share Posted August 11, 2016 Det hade varit jättekul! Jag ska se om jag kan komma loss den helgen. Har arrangerat gott om turneringar i andra spel, men aldrig i ASL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts