Jump to content

ASL-dag i Borås 14/8


carlsson

Recommended Posts

ASL-dag i Borås, Armagedon lördagen 14:e Augusti.

 

Andra lördagen i Augusti är det dags för ASL-dag igen! Vi kör igång 1100 och det är drop-in under hela dagen!

 

Alla är välkomna, nubörjare såväl som luttrade spelare! För vägbeskrivning och dylikt, maila eller lämna ett meddelande till mig.

 

Första gången är det gratis, i annat fall kostar ett medlemsskap i Armagedon 100,-/kalenderår.

 

 

Resten av hösten blir det ASL-dag på Armagedon en gång i månaden, preliminärt den första eller andra lördagen i månaden. Schema kommer i kalendern.

 

Välkomna!

/andreas :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tack alla som kom, det var jättekul! Både gamla spelare som precis börjat spela igen (Thomas och Kent), totala nybörjare (Daniel och Anders) och andra gamla uvar...

 

Själv spelade jag mot Thomas Sundell, Scenario 16 "No better spot to die", och det var ungefär vad mina jänkare tyckte också... :P

 

Det intressanta var precis som Brain skrev att 3 av fyra partier slutade i princip på minuten samtidigt!

 

Nåväl, jag hoppas på lika många deltagare nästa gång, som blir helgen efter Friendly Fire men före Arnhem... Dvs Lördagen 11/9!

 

Cu then!

 

På bilden bakifrån vänster: Daniel, Anders, Kent, Brain, Stefan, Christian. Ej på bild; Carlsson och Thomas.

post-6-1092950766.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...