Pierre Posted January 31, 2010 Report Posted January 31, 2010 Hej! Finns det någon förening som spelar ASL i Linköping. Har precis börjat lära mig spelet och behöver några sparringpartners. /Pierre
Klas Malmström Posted January 31, 2010 Report Posted January 31, 2010 Hej! Finns det någon förening som spelar ASL i Linköping. Har precis börjat lära mig spelet och behöver några sparringpartners.Det finns ingen förening (i alla fall inte vad jag vet) i Lkpg där ASL spel förekommer. Men vi är några stycken som spelar ASL iLinköping.
Mattias Rönnblom Posted February 2, 2010 Report Posted February 2, 2010 Vi hade en mailinglista en gång i tiden... Jag spelar gärna, och jag skulle tro att David också gärna skulle spela lite mer än vad han gör nu.
Göran Andersson Posted February 3, 2010 Report Posted February 3, 2010 (edited) Vi hade en mailinglista en gång i tiden... Jag spelar gärna, och jag skulle tro att David också gärna skulle spela lite mer än vad han gör nu. Här sköt jag vådaskott...! Edited February 3, 2010 by Göran Andersson
Göran Andersson Posted February 3, 2010 Report Posted February 3, 2010 Matthias, även jag var ju med på listan ett tag...:-) Jag behöver dock ofta planera in tiden med lite längre framförhållning
Recommended Posts