CTABKA Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Hej i Mumindalen, kommer ha en spelträff hemma hos mig 21-22 november.Start lördag 9:00 till söndag kväll det kommer komma runt12 ASL spelare och minst en hund. 3-4 personer kan sova överoch andra kommer vara där båda dagarna eller endast ena dagenoch spela. Vi planerar att vara 8 spelare per dag, har 3 olika rum medbra bord att spela på. Det enda man behöver ha med sig är tärningar + sytråd + torn. Har dubbel uppsättning på det mesta och triple uppsättning av kartor så det skanog täcka alla behov...Om det låter intressant så hör av dig, kan bestämma sig senast 3 veckor innan dvs 1 Nov. ps. Robert lägger du upp det i kalendern och hälsafrån mig till J.Johns, C. Kibler och de övriga på ASLOK. ps. Andreas kan du ta bort den andra tråden med datumet 28-29 Nov. det blev ändrat efter begäran. mvh Melvin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Hej Melvin!Kul, jag kommer. Vill gärna övernatta, (till måndagen) och kommer troligen på lördag morgon men lite försenat till spel (tåget till sthlm, brukar anlända 09:00). /ola Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts