October 3, 200916 yr comment_16767 Hej i Mumindalen, kommer ha en spelträff hemma hos mig 21-22 november.Start lördag 9:00 till söndag kväll det kommer komma runt12 ASL spelare och minst en hund. 3-4 personer kan sova överoch andra kommer vara där båda dagarna eller endast ena dagenoch spela. Vi planerar att vara 8 spelare per dag, har 3 olika rum medbra bord att spela på. Det enda man behöver ha med sig är tärningar + sytråd + torn. Har dubbel uppsättning på det mesta och triple uppsättning av kartor så det skanog täcka alla behov...Om det låter intressant så hör av dig, kan bestämma sig senast 3 veckor innan dvs 1 Nov. ps. Robert lägger du upp det i kalendern och hälsafrån mig till J.Johns, C. Kibler och de övriga på ASLOK. ps. Andreas kan du ta bort den andra tråden med datumet 28-29 Nov. det blev ändrat efter begäran. mvh Melvin Report
October 4, 200916 yr comment_16768 Hej Melvin!Kul, jag kommer. Vill gärna övernatta, (till måndagen) och kommer troligen på lördag morgon men lite försenat till spel (tåget till sthlm, brukar anlända 09:00). /ola Report