Jerry Posted November 25, 2007 Report Posted November 25, 2007 Någon som vill sälja 2nd edition rules till asl ? First edition kan oxå gå , till ett bra pris ?
Scipio Posted November 25, 2007 Report Posted November 25, 2007 En vän till mig vill sälja en nästan oanvänd regelbok 2ed och Yanks (opunchat).700 kr för paketet.
Janusz Posted November 25, 2007 Report Posted November 25, 2007 Jag jag! Inte för att jag behöver just de sakerna, utan för att det var så länge sen jag fick nytt ASL. Måste börja handla skräpsaker på e-bay igenJanusz
Landers Posted November 26, 2007 Report Posted November 26, 2007 Jag har 2 st regelböcker 1:ed. En sådan kan du få billigt. Landers
Jerry Posted November 27, 2007 Author Report Posted November 27, 2007 Jag har 2 st regelböcker 1:ed. En sådan kan du få billigt. Landers Saticken !!Har beställt från en snubbe i england just precis men kanske det går i stöpet, då återkommer jag omedelbart jerry
Jerry Posted November 27, 2007 Author Report Posted November 27, 2007 Jag jag! Inte för att jag behöver just de sakerna, utan för att det var så länge sen jag fick nytt ASL. Måste börja handla skräpsaker på e-bay igenJanusz har du tänkt köpa "paketet" janusz ? jerry
Janusz Posted November 27, 2007 Report Posted November 27, 2007 Nä, jag bara skämtar. Jag har sååån abstinens. Janusz
Recommended Posts