Jump to content

overlays


Jerry

Recommended Posts

Har gjort egna overlays till "red barricades" som visar fabrikerna som "gutted" dessa funkar bra, men de har ett fel jag har alltså gjort dem för hand "the old fashioned way" kalkerpapper o bakplåtspapper, detta har fått till följd att den där vita LOS-pricken kommit galet.

 

Finns det någon som har bättre proffsigareoverlays att tillgå ?

De finns visst på VASL men jag kan inte printa ut dem , vad göra ?

 

jerry

Link to comment
Share on other sites

Gå till VASL home och ladda ner RB.zip filen. Packa upp denna och kolla i resultatet!

Tyvärr måste vara något som min dator saknar kommer bara upp en sån där skylt att det inte går att öppna filen

FAAAAAAAAN vad jag hatar sånt .

 

Tack ändå för tipset

 

jerry

Link to comment
Share on other sites

Tyvärr måste vara något som min dator saknar kommer bara upp en sån där skylt att det inte går att öppna filen

FAAAAAAAAN vad jag hatar sånt .

En vanlig un:zippare måste du väl ända ha på datorn ?

Filen RB.zip innehåller en fil som hete bdRB.

Denna måste du byta namn på till bdRB.zip (dvs lägg till .zip på slutet) eftersom denna egentligen också är en ZIP-fil.

Sedan packar du upp den också.

Link to comment
Share on other sites

En vanlig un:zippare måste du väl ända ha på datorn ?

Filen RB.zip innehåller en fil som hete bdRB.

Denna måste du byta namn på till bdRB.zip (dvs lägg till .zip på slutet) eftersom denna egentligen också är en ZIP-fil.

Sedan packar du upp den också.

 

 

Så enkelt var det tack tack tack

Jo jag sitter vägg i vägg med datorspelsutvecklare/designers

Jobbar som vaktis på Blekinge tekniska högskola o här kör de med inriktning digitala media samt digital spelutveckling så nog sitter man ganska rätt alltid.

 

För tre veckor sedan så var jag samt ordföranden i vår lokala krigsspelsförening nere här på skolan o presenterade vår förening samt visade dem "Red barricades" PÅ SKOLTID hi hi hi hi

 

jerry

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...