carlsson Posted October 23, 2006 Report Posted October 23, 2006 Under veckans gång byter vi webleverantör!Detta innebär två saker:- Under en period kommer forumet vara pausat, dvs det går inte skapa eller läsa meddelanden. Detta kommer framgå med nån form av varningsskylt/information.- Du som har mail på aslsweden.com blir av med denna om du inte messar mig. Jag har också slagit på teckenigenkänningsmotorn som gör att vi slipper idiotiska spambotar. *argh* Den här flytten har varit planerad länge, men det är inte förrän nu den blir av, och det ska bli skönt! Även Trojan kommer flytta och i samband med det kommer en ny, förbättrad shop upp!
carlsson Posted October 30, 2006 Author Report Posted October 30, 2006 2006-10-30 Flytten är helt klar och forumet är uppe igen! Hade mina kunskaper i SQL varit lika stora som ASL, så hade vi vart igång redan i lördags... Tyvärr försvann en dags forumaktivitet (torsdagens), jag hoppas ni överlever!
Mattias Rönnblom Posted October 31, 2006 Report Posted October 31, 2006 Tack! Du gör ett kanonjobb, Andreas.
Recommended Posts