Daniel Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 Hej alla glada ASL-spelare! Det drar ihop sig till ytterligare en ASL-dag i Borås (4/3). Jag undrar bara vilka som har tänkt att komma? Får vi besök från Jönköping t.ex.? // Daniel Link to comment Share on other sites More sharing options...
melin1971 Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 Hej alla glada ASL-spelare! Det drar ihop sig till ytterligare en ASL-dag i Borås (4/3). Jag undrar bara vilka som har tänkt att komma? Får vi besök från Jönköping t.ex.? // Daniel Jag hade gärna kommit, Men jag är tyvärr upptagen. Hoppas det kommer flera tåg så jag kan komma då. Vore skoj att få se lite av ansikterna som håller till här på forumet. verkar ju vara ett glatt gäng. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSUN Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Jag skall försöka komma. Har inte spelat på ett bra tag nu. /Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted March 1, 2006 Author Report Share Posted March 1, 2006 Jag hade gärna kommit, Men jag är tyvärr upptagen. Hoppas det kommer flera tåg så jag kan komma då. Vore skoj att få se lite av ansikterna som håller till här på forumet. verkar ju vara ett glatt gäng. Inga problem, vi har en ASL-dag ungefär varje månad. Väl mött nästa gång! // Daniel Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Jag kommer bli sen eftersom vi tapetserar hemma. Men Brain öppnar kl 11, om jag förstod det rätt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brain Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Jag kommer bli sen eftersom vi tapetserar hemma. Men Brain öppnar kl 11, om jag förstod det rätt? Skall försöka vara nere klockan 9 för att plocka och dona lite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 Jag kommer bli såpass sen som 15-16:snåret... Hoppas det finns kvar folk då! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted March 2, 2006 Author Report Share Posted March 2, 2006 Jag kommer att vara kvar... har inget planerat utöver ASL-spel den dagen! // Daniel Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSUN Posted March 3, 2006 Report Share Posted March 3, 2006 Jag skall försöka komma. Har inte spelat på ett bra tag nu. /ThomasTypiskt, inte denna gång också! Måste tyvärr vara hemma pga sjukdom i familjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts