Jump to content

Blekingar sökes


Apan

Recommended Posts

Härligt att det spelas ASL från söder till norr nästan dagligen.

 

Här uppe i Umeå smäller det i Red Barricades CG II på lördag. Efter en lång tids planerande av det ryska försvaret är det äntligen dags att mäta sig mot den väntade tyska offensiven.

:)

Link to comment
Share on other sites

Vi är två som spelar ASL och bor i olika delar av Blekinge finns det verkligen inte fler Blekingar som spelar ASL?

Bor du i Blekinge (helst runt Karlskona) och är sugen på att spela hör av dig

Någon har redan tagit mitt namn (Daniel).

Jag funderade ett tag på att komma på något coolt krigiskt namn som inte låter alltför löjligt, men nöjde mig sen bara med löjligt B)

Link to comment
Share on other sites

Någon har redan tagit mitt namn (Daniel).

Jag funderade ett tag på att komma på något coolt krigiskt namn som inte låter alltför löjligt, men nöjde mig sen bara med löjligt B)

Ja visst small det i karlskrona...he he he

Tysken kastade in handduken inför arbetarnas o böndernas armé.

 

Men nu försöker fritzarna (apan) att än en gång utmana ödet med nya friska ideér

 

Jerry ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Denna gången finns det inget som kan sätta stopp för de germanska framryckningarna.

(För nu har Apan ett hum om reglerna)

:D

 

Apan, det är bara att sparka hårt på den ruttna dörren, och skjuta en 17-18 rof i rad så kastar jerry in handuken snabbare än ögat. Prova och du får se en frustrerad adamsson vandra rundor och svära !!!

Link to comment
Share on other sites

:D

 

Apan, det är bara att sparka hårt på den ruttna dörren, och skjuta en 17-18 rof i rad så kastar jerry in handuken snabbare än ögat. Prova och du får se en frustrerad adamsson vandra rundor och svära !!!

Jo jag har sett honom skrika och svära :D

Och det är mycket underhållande

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...