Jump to content

Photo

ASL dagar 2017????

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Tysken

Tysken

8-1

• Members
  • PipPipPipPip
  • 110 posts

Posted 28 March 2017 - 08:36 PM

Hej,

Kanske en dum fråga, men är det inga ASL dagar i år? Jag vill minnas att det spelas ivrig en parti VotG - men exkludera det ASL dagarna??

MvH/Tysken

PS Förresten hur gå det med VotG - vore kul med lite historier ....

#2 carlsson

carlsson

Hero!

• Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,953 posts

Posted 28 March 2017 - 08:44 PM

ASL-dagarna ligger på vänt ett tag till, då vi har fullt upp med föreningsarbete. Jag hoppas att vi kan få igång dagarna i juni igen.

Men - Vi spelar VotG varannan torsdag jämna veckor och scenarion varannan torsdag, ojämna veckor.

Om du vill och kan nu på torsdag så är jag tillgänglig! :)

Med lite tur kommer det en rapport om vår pågående kampanj, men det är som vanligt tiden som brister.... :(

#3 Tysken

Tysken

8-1

• Members
  • PipPipPipPip
  • 110 posts

Posted 30 March 2017 - 08:09 PM

ASL-dagarna ligger på vänt ett tag till, då vi har fullt upp med föreningsarbete. Jag hoppas att vi kan få igång dagarna i juni igen.

Men - Vi spelar VotG varannan torsdag jämna veckor och scenarion varannan torsdag, ojämna veckor.
Om du vill och kan nu på torsdag så är jag tillgänglig! :)

Med lite tur kommer det en rapport om vår pågående kampanj, men det är som vanligt tiden som brister.... :(

Andreas, Tack för erbjudandet - dock kan jag tyvärr inte med så kort varsel. Jag hoppas dock att det bli nåt besök i Borås innan Supporting Fire i November.

MvH/Andreas

Edited by Tysken, 30 March 2017 - 08:10 PM.

#4 B-E Karlsson

B-E Karlsson

8-1

• Members
  • PipPipPipPip
  • 293 posts

Posted 31 March 2017 - 08:38 AM

Jag  kan tänka mig att köra till Borås för lite ASL någon dag under sommaren om det blir ASL dagar.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users