carlcarlsen Posted August 15, 2019 Report Share Posted August 15, 2019 Var hittar man scenariolistan för FrF 2019? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Rönnblom Posted August 17, 2019 Report Share Posted August 17, 2019 Jag hade tänkt att sätta scenariolistan nu i helgen, men en hårddiskkrash satte stopp för det. Jag siktar på måndag nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergwall Posted August 19, 2019 Report Share Posted August 19, 2019 Var e listan!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlcarlsen Posted August 19, 2019 Author Report Share Posted August 19, 2019 Jamen Bergwall - i klassiskt MMP-maner kommer listan på Måndag. Nu är det Tisdag. Alltså på Måndag!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Rönnblom Posted August 24, 2019 Report Share Posted August 24, 2019 Jag sa inte vilken måndag. Runda 1:FrF44 Anhalt PandemoniumFrF64 No Time to Bleed Runda 2:FrF59 Capital PunishmentFrF66 Between Devil and Deep Blue Sea Runda 3:FrF69 To AshesFrF71 Pulling Out 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Rönnblom Posted August 24, 2019 Report Share Posted August 24, 2019 Om det är nån som vill få PDFer skickade till sig, skicka ett mail till <hofors@lysator.liu.se> och säg vilket scenario du saknar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts