DustieKaltman Posted January 30, 2017 Report Posted January 30, 2017 HejHar efter många års brädspelandet halkat in på konfliktspel igen. Spelade för en sisådär 20+ år sedan Squad Leader och har alltid sneglat på ASL men aldrig kommit mig för. Nu gick jag in med ASLSK och försöker lära mig reglerna. Tyvärr sprängde jag min budget när jag köpte en oöppnad Heroes Of Normandie KS åt mig och min äldsta son. Men nästa lön ska jag gå all-in på ASL om det finns ex. att hitta då. Bosatt utanför Uppsala och det verkar som jag fått tag på 2 mentorer. En i Uppsala och en på distans. Hoppas innerligt att jag hinner komma något sånär upp på banan till turneringen i Sthlm, om inte annat för att bara kunna komma iväg och få spela på sidan om turneringen om någon har tid och lust att utbilda. /Mattias
carlsson Posted January 31, 2017 Report Posted January 31, 2017 Härligt, välkommen! På Trojan Games har vi för närvarande reglerna på lager, men Beyond Valor tog precis slut. Mer är dock på ingående och finns i lager om en månad ca.www.trojangames.se
DustieKaltman Posted February 1, 2017 Author Report Posted February 1, 2017 Tackar. Jag har en bokning sedan länge på fulla reglerna. Dom var visst på G nu.
Recommended Posts