Tysken Posted October 12, 2016 Report Share Posted October 12, 2016 Hej, jag undrar om nån annan också har problem att kommer ut på krigsspel.se? - sidan verka vara nere sen många dagar. Tack för upplysningen (undrar om jag är problemet eller sidan ??) Tysken Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted October 12, 2016 Report Share Posted October 12, 2016 De verkar ligga nere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brain Posted October 13, 2016 Report Share Posted October 13, 2016 Skall finnas mer info på ansiktsboken. Skall visst finnas en grupp där. Om någon går dit och hittar info får ni gärna posta den här också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted October 13, 2016 Report Share Posted October 13, 2016 Roger Sjögrenden 11 oktober kl 17:24Problemet är löst krigsspel.se är uppe igen. Elias Nordling Inte här Roger Sjögren Märkligt för det är uppe igen.Fler som har problem eller som det funkar för? Thomas Lampinen Inte här heller... Roger Sjögren Verkar ha tryckt på avtryckaren lite för snabbt där. Det kickade igång på min testenhet så jag trodde det släppt för alla Jag har åtgärdat de fel som fanns ivf. och så snart Tobias pratat med driften så kommer dom släppa spärrarna så att alla kan komma in igen. Björn Fredrik Låter bra. Verkar som att de har flyttat forumet till en ny server och att det har uppstått en del problem i samband med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tysken Posted October 14, 2016 Author Report Share Posted October 14, 2016 Verkar som att de har flyttat forumet till en ny server och att det har uppstått en del problem i samband med det.Tack för upplysningen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts