Sandratut Posted November 7, 2013 Report Share Posted November 7, 2013 Hej alla Jag är Marina , 25 år gammal Jag letar efter bra man. Om han finns... Jag älskar sport och... Hoppas du förstår http://datingonhome.net/photo_3642531332_1.jpg Det är ett intressant forum för mig , så jag tror att vi har samma hobbies Så låter chatta. Min e - post är xmarina2012@gmail.com, Skype Sandratut Vänligen , skicka mig din fotos ! __ Lades senare: Detta fotografi är skadad , sorry ! Förresten , alla mina bilder här : **Adressen borttagen av moderator** P.S. Och om detta ämne "Soldiers of Destruction" har några frågor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted November 7, 2013 Report Share Posted November 7, 2013 Samma hobbies? Tillåt mig att tveka. Consider yourself blocked, you f*ing spammer!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragngand Posted November 7, 2013 Report Share Posted November 7, 2013 Men Andreas, tänk OM hon menar allvar ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted November 7, 2013 Report Share Posted November 7, 2013 Men Andreas, tänk OM hon menar allvar ... Då ska jag äta upp servern. Utan kryddor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ago Posted November 7, 2013 Report Share Posted November 7, 2013 Google translate är fantastiskt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts