Jump to content

kapiteldelare/charts som pdf?


Stenbäck

Recommended Posts

Hej!

 

Jag har en fråga till er rutinerade.

 

Jag har precis satt in min regelbok i plastfickor i två pärmar.

Nu skulle jag gärna vilja ha alla olika tabeller som finns på respektive kapitelavdelare i ett format som också går att sätta i plastfickor. Finns denna myriad av tabeller/charts i pdf format att få tag på eller måste jag scanna in allt?

 

Tacksam för era goda råd.

 

// Danne

Edited by Stenbäck
Link to comment
Share on other sites

Min erfarenhet vad gäller detta:

- Det finns en del digitaliserat material. Jag vet t ex att Brain gjorde Terrain Chart-tabellen, som du säkert kan få i PDF om du PM:ar honom. Själv har jag mina QRDC som jag tycker innehåller det mesta av det bästa. Ska snart producera ett gäng, säg till så löser vi det.

 

- Eftersom plastfickorna är bredare än kapitelindelarna, så måste man antingen montera på extra hållar på dessa, eller leva med att dom inte sticker ut. Det finns hållare av plast på välsorterade kontorsvaruhus.

 

/mina två cent.

Link to comment
Share on other sites

Jag vet t ex att Brain gjorde Terrain Chart-tabellen, som du säkert kan få i PDF om du PM:ar honom.

 

Kan kolla ifall jag hittar den men ha inte allt för höga förhoppningar. Har haft x antal formateringar av min gamla PC sedan dess. Kan kigga på någon backupskiva...

Link to comment
Share on other sites

Min erfarenhet vad gäller detta:

- Det finns en del digitaliserat material. Jag vet t ex att Brain gjorde Terrain Chart-tabellen, som du säkert kan få i PDF om du PM:ar honom. Själv har jag mina QRDC som jag tycker innehåller det mesta av det bästa. Ska snart producera ett gäng, säg till så löser vi det.

 

- Eftersom plastfickorna är bredare än kapitelindelarna, så måste man antingen montera på extra hållar på dessa, eller leva med att dom inte sticker ut. Det finns hållare av plast på välsorterade kontorsvaruhus.

 

/mina två cent.

 

Jag har satt in register som är extra breda som avdelare då det funkar att sätta i vanliga plastfickor och sätta in vid flikarna.

Köper gärna en uppsättning när du producerar nästa gång.

Link to comment
Share on other sites

Kan kolla ifall jag hittar den men ha inte allt för höga förhoppningar. Har haft x antal formateringar av min gamla PC sedan dess. Kan kigga på någon backupskiva...

 

OK!

 

Kolla gärna, men det är ju inte livsviktigt så hittar du inget så är det lungt.

 

// D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...