Jerry Posted June 29, 2009 Report Posted June 29, 2009 Hej skulle vilja ha lite konsument upplysning.Har varit på Mr. pitcavage hemsida o snurrat runt , han påstår att man tydligen inte får ett komplett spel om man slår till på Dien bien phu ,ziplock ,second edition, men i mejl kontakt med "gamers armory" hävdar han att det inte stämmer utan att spelet är komplett .....hmmm. Någon som händelsevis har denna version o kan verifiera om något verkar fattas ???? /jerry
ragngand Posted June 30, 2009 Report Posted June 30, 2009 Hej skulle vilja ha lite konsument upplysning.Har varit på Mr. pitcavage hemsida o snurrat runt , han påstår att man tydligen inte får ett komplett spel om man slår till på Dien bien phu ,ziplock ,second edition, men i mejl kontakt med "gamers armory" hävdar han att det inte stämmer utan att spelet är komplett .....hmmm. Någon som händelsevis har denna version o kan verifiera om något verkar fattas ???? /jerryDet finns även en deluxe Dien Bien Phu i låda som innehåller sex ytterligare scenarion, 3 ASLSK format kartor samt något overlay. Den ziplockade är komplett vad gäller historisk karta, counters och regler, och är mer överkomlig i pris än den i låda som kan köpas direkt från Critical Hit. se länk:http://www.criticalhit.com/catalog/product...products_id=252
Jerry Posted June 30, 2009 Author Report Posted June 30, 2009 Det finns även en deluxe Dien Bien Phu i låda som innehåller sex ytterligare scenarion, 3 ASLSK format kartor samt något overlay. Den ziplockade är komplett vad gäller historisk karta, counters och regler, och är mer överkomlig i pris än den i låda som kan köpas direkt från Critical Hit. se länk:http://www.criticalhit.com/catalog/product...products_id=252 Tackar exakt vad jag ville veta ,står i begrepp att skaffa antingen denna eller "first wave at omaha" men där fattas mej reglerna till "gung ho" (landstigningsreglerna) jag har ägt regler o spel men blev alldeles matt av att se "övermänskliga" marinkårister By the way du råkar inte ha "gung ho" ?isåfall är jag intresserad av kopia på reglerna /jerry
Recommended Posts