Martin Svärd Posted May 20, 2008 Report Posted May 20, 2008 Hej! Någon (Melvin) som kan/vill lägga upp Melvins Red Barricades Houserules? Jag har Swedish Magazine men vill ha alla houserules i A4-letter format så jag kan ha husreglerna tillsammans med reglerna.
CTABKA Posted May 20, 2008 Report Posted May 20, 2008 (edited) Hej! Någon (Melvin) som kan/vill lägga upp Melvins Red Barricades Houserules? Jag har Swedish Magazine men vill ha alla houserules i A4-letter format så jag kan ha husreglerna tillsammans med reglerna.Håller just nu på att arbetar med dem - smärre förbättringar - därtill kommer det att läggas till en eller två nya Houserules ska först diskutera dem med 4 andra Red Barr. veteraner vad de anser om dessa. Sen ska det sändas till Brian Youse (igen) med en enkel förklaring till uppdateringen, och frågan skall åter ställas om de kommer med i J8 eller ej (förra ggn började han svamla om Operations Mag.). Oavsett om den kommer med eller ej (eller när), så lägger jag nog upp dem som A4-WORDS format runt Midsommar dvs om 5 veckor (exakt ett år efter MMP såg dem för första ggn). De kommer att finnas tillgängliga att ladda ner på följande ställe - Stavkaarchives.com. Edited May 20, 2008 by CTABKA
Martin Svärd Posted May 20, 2008 Author Report Posted May 20, 2008 Det vore kanonbra om du kunde lägga upp din svartvita datorgrafikgjorda Red Barricades karta också. (den karta som är ett A3 och som man ritar upp perimeter på).
Recommended Posts