Jump to content

Onslaught to Orsha slutsålt!


ragngand

Recommended Posts

Kan tillägga att Trojan Games har 10 st på väg in, men då de för närvarande ligger hos tullen vet jag inte hur många som faktiskt kommer komma fram... :o

Vi märker detta snart...

Lysande Andreas!

 

Varför tror du inte att alla kommer fram, brukar tullpersonalen numera ta ut moms i ASL produkter? I detta fall tror jag att det är bättre att du begär att få betala momsen, så att fler OtO kommer fram till folket!

Link to comment
Share on other sites

Lysande Andreas!

 

Varför tror du inte att alla kommer fram, brukar tullpersonalen numera ta ut moms i ASL produkter? I detta fall tror jag att det är bättre att du begär att få betala momsen, så att fler OtO kommer fram till folket!

 

:D

Det är inte Tullen som tar varor, det är först när jag öppnar paketet som jag vet vad dom har skickat! (Nu ska jag inte kasta sten i glashus och säga att HoB är dåliga på kundsupport, men jag kan väl säga så mycket som att dom är lite "otydliga"...)

 

Verstehen Sie?

Link to comment
Share on other sites

:D

Det är inte Tullen som tar varor, det är först när jag öppnar paketet som jag vet vad dom har skickat! (Nu ska jag inte kasta sten i glashus och säga att HoB är dåliga på kundsupport, men jag kan väl säga så mycket som att dom är lite "otydliga"...)

 

Verstehen Sie?

Jawohl, mein Capitaine!

 

HOBs kundsupport är vad jag förstår i princip obefintlig, att döma av all frustration de skapar omkring sig. Tråkigt att de inte kan höja sig ett snäpp vad gäller kundsupport och kvalitekontroll när de ändå skapar intressanta produkter.

 

Man tappar nästan byxorna när man öppnar Waffen SS Update och läser rubriken på omslagets insida där det handlar om Wafen-SS!!! Åtminstone två scenariokort har felstavade namn i stor fet stil, suck. Trots det är det kul att dessa scenarion åter finns i tryck.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Jag vill bara upplysa församlingen om att Onslaught to Orsha är slutsålt hos Heat of Battle och börjar i rask takt försvinna från hyllorna hos återförsäljare.

Helt nyligt gick ett OtO för 230$ på eBay, men ny information från Steve Dethlefsen på HOB lämnat på Gamesquad säger att de endast tillfälligt har tagit bort OtO då de har tappat bort en låda med countersheets, och att de väntas kunna börja sälja igen snart.

 

se länk:

http://www.gamesquad.com/forums/asl-depot/...oto-please.html

 

Men de har sålt dessa countersheets separat oxå, så det är i min mening inte 100% säkert att de återfinns. för egen del har jag beställt tre ex från tre olika håll, så att åtminstone två ex ska nå fram till mig och min bataljbroder.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Helt nyligt gick ett OtO för 230$ på eBay, men ny information från Steve Dethlefsen på HOB lämnat på Gamesquad säger att de endast tillfälligt har tagit bort OtO då de har tappat bort en låda med countersheets, och att de väntas kunna börja sälja igen snart.

Det finns nu ett tiotal OtO att köpa från HOB, kontakta Steve Dethlefsen NU!!! om du är intresserad.

 

Se följande länk:

http://www.gamesquad.com/forums/asl-depot/...o-please-2.html

Edited by ragngand
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
För egen del har jag beställt tre ex från tre olika håll, så att åtminstone två ex ska nå fram till mig och min bataljbroder.

Nu har det tredje exemplaret äntligen nått fram, om någon är intresserad av ett OtO för 550 kr + frakt, skicka mig då ett PM. CG roster sheet saknas i detta exemplar, men köparen får digitalt ex på pdf och man vill ändå printa eller kopiera det under användning.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...