Jump to content

ASL-dag i Borås 9/12


TSUN

Recommended Posts

Hej!

Jag hoppas det blir en kul säsongsavslutning(?) den 9/12.

Jag siktar på att komma upp från Göteborg och skulle behöva ha någon som vill spela PTO om det går. Det var länge sedan jag spelade med japaner&djungler och det mesta är glömt. En genomkörare alltså.

Link to comment
Share on other sites

Då var årets ASL-dagar på Armagedon avklarade!

 

Tack till alla som kom och deltog! Vi kör som vanligt nästa år med början i Februari. Då är Daniel Johansson ansvarig för ASL-dagarna.

 

Bifogar slutresultat!

 

Tack Andreas för de trevliga ASL-dagarna i år och tackalla andra som har deltagit, utan er...

 

Jag hoppas på nästa år ska bli minst lika bra... :D

 

Jag tackar också årets sponsor Trojangames för priset. ;)

 

Fundering till nästa års ASL-dag: Teman kanske? Alltså man kunde plocka fram några scenarios som har någon gemensam faktor som man sedan kunde ha som scenarioförslag, vad tror ni?

 

// Daniel

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jag spelade under 2005 flera partier på Armageddon, där scenariona var speltest. På den tiden gick det inte att föra in resultatet i ROAR (där jag håller reda på mitt spelande), men detta har förrändrats i och med att scenariona kom ut. Därför skulle jag NU vilja lägga in dessa spelningar, men jag minns inte vem det var jag spelade mot, och när. Har Carlsson eller David kvar det årets anteckningar, eller kan mina motspelare säga till?

 

Jag spelade "Preussia in flames" (MMP) och "to have and to hold" (Friendly fire pack).

 

Tack på förhand

 

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...