ON TOP ASL Posted October 8, 2006 Report Posted October 8, 2006 Well, en scenario vinnare i alla fall. FRF scenario spelades i finalen. Cooolt. Bob Bendis & Steve Pleva are dueling in the Grofaz Final. Steve's Germans are attacking the Russian hills in Friendly Fire #2's "Fields of Black Gold". FYI, Bob Bendis vann!
ON TOP ASL Posted October 10, 2006 Author Report Posted October 10, 2006 Grattis Martin! Visste inte att det var ditt scenario! (Jag som inte köpt FRF scenario pack Är det andra än du och Mattias som designat?) Well, tyder på god design i alla fall när scenariot är uttaget i finalen! Sweden Rules!
Janusz Posted October 10, 2006 Report Posted October 10, 2006 Jag läste att Mattias Rönnblom var långt framme i turneringen, och han var 8-1 (nästanMVP) för world vs USA också.Janusz
Martin Svärd Posted October 10, 2006 Report Posted October 10, 2006 Grattis Martin! Visste inte att det var ditt scenario! (Jag som inte köpt FRF scenario pack Är det andra än du och Mattias som designat?) Well, tyder på god design i alla fall när scenariot är uttaget i finalen! Sweden Rules! Tack! Nej, det är (än så länge) bara jag och Mattias som designar packet.
Mattias Rönnblom Posted October 10, 2006 Report Posted October 10, 2006 (edited) Jag pratade med Steve Pleva efteråt och han var mycket nöjd med scenariot, trots att han förlorade. Jag läste att Mattias Rönnblom var långt framme i turneringen, och han var 8-1 (nästanMVP) för world vs USA också. Jag blev utslängd av Steve Pleva rätt tidigt ur Grofaz. Jag lyckades dock snyta åt mig en miniturnerings-seger. Edited October 10, 2006 by Mattias Rönnblom
Recommended Posts