Jump to content

SVEROKs nya tidning


Henrik_Sannesson

Recommended Posts

Hej alla,

 

glädjande nog har jag gått och blivit redaktör för Sveroks tidning. Den kommer (om jag får min vilja igenom) åter heta Signaler från Sverok. Mitt och Janetta Nybergs (layout) första nummer kommer 1 oktober, så om ni har nåt på gång som ni tycker att Sveroks medlemmar borde få veta så är det till mig ni ska höra av er. Kanske nåt som är på gång eller nåt ni tycker vi borde skriva om.

 

sannesson@gmail.com är adressen om ni vill tipsa!

 

Som jag skrev i en tidigare tråd vore det kul att skriva nåt om ASL, nu har jag en egen speltidning att göra det i. Ännu större anledning...

 

/Henrik Sannesson

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tack Carlsson! SKa försöka promota så mycket som samvetet tillåter. ASL är ju inte den bredaste hobbyn direkt...

 

Mattias, jag skulle gärna göra en grej på FF, men det kommer lite sent som nyhetsgrej eftersom mitt första nummer kommer i oktober. Och vi kommer inte köra traditionella rapporter i någon större utrsträckning. Jag får vänta till nästa år för att ha med en inför-intervju kanske...

 

Nån som har nåt på gång som fortfarande är aktuellt under hösten?

 

Har nån nåt tips på intressanta spel som är på gång förresten? Och är det kanske rent utav så att nån på detta forum skulle vilja skriva i tidningen? Allt är rätt öppet fortfarande och vi behöver både fotografer och skribenter. Det kan vara spelrecensioner, artiklar, debatt och krönikor.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...