Daniel Posted July 14 Report Posted July 14 Hallå, Hur ser det ut med ASL-spelande i Borås nu för tiden? ASL-dagar? funderar på att så smått börja spela igen! Andreas, Thomas, någon mer? / Daniel
carlsson Posted July 24 Report Posted July 24 Hej Daniel, kul att höra av dig! Sorry sent svar, varit på semester. ☀️ ASL-dagarna är sorgligt eftersatta. Har vi tur blir det en eller två per år nuförtiden. Vi kör kampanj varje torsdag, och lite annat på oplanerade tillfällen. Just nu tas tiden upp av att planera Arnhem ASL Tournament och Supporting Fire. Jag hoppas att vi har en möjlighet till ASL-dag i slutet av Augusti, och jag har lagt med dig på listan. Annars är jag rätt säker på att Tomas har tid att spela om du kollar med honom! 🤠
Daniel Posted July 29 Author Report Posted July 29 Härligt! jag hoppas på en ASL-dag framåt. Kör ni torsdagar även under sommaren? Kanske kollar förbi och säger hej! är väl dags att besöka de ”nya” lokalerna som Armagedon har 😂
carlsson Posted July 30 Report Posted July 30 Vi har sommaruppehåll nu, osäker på om vi hinner köra något mer innan slutet på September… 😬
Recommended Posts