Martin Svärd Posted May 13, 2006 Report Share Posted May 13, 2006 Jag är trött på alla gamla röstningar som poppar upp då och då när man kollar på nya inlägg. Mitt förslag är att man sätter bäst före datum på röstningar, och att därefter omröstningen stängs.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janusz Posted May 13, 2006 Report Share Posted May 13, 2006 De markeras som nya varje gång någn röstar. När någon ny person blir medlem och ser sig omkring för första gången, läser han en massa gamla trådar och röstar på frågor som diskuterades för kanske två år sen. Martin har helt rätt. Janusz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted May 14, 2006 Report Share Posted May 14, 2006 Mitt förslag är att man sätter bäst före datum på röstningar, och att därefter omröstningen stängs..Va ??Ett sådant förslag måste vi nog ha en röstning om först, i säg två, tre år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts