Jump to content

Uppdaterad preorder-sida hos MMP


Daniel

Recommended Posts

Gammal nyhet?

 

Nu har MMP lagt upp lite nya pre-orders på sin hemsida!!!

Andreas: Kommer vi att kunna förbeställa dessa genom dig?

 

// Daniel

Hoppsan!

 

Det var ingen dålig offensiv från MMP, jag blev överraskad att DB ligger så nära till hands. Med ett så lågt krav på antal förbeställningar kan kvoten sannolikt fyllas på en vecka!

 

Härligt!

Link to comment
Share on other sites

Lite synd att grundmodulen Doomed Battalions inte reprintas automatiskt utan kräver pre-order.

 

Pre-order# känns trots allt ganska lågt satt, och vi kanske snart även får se nya WoA och CoB på pre-order för att låta marknaden bestämma vilken som är mest efterlängtad. Kanske mer sannolikt med WoA än CoB, om man får gissa.

 

Hoppas bara att de inte glömmer bort våra vänner finnarna.

Link to comment
Share on other sites

Pre-order# känns trots allt ganska lågt satt, och vi kanske snart även får se nya WoA och CoB på pre-order för att låta marknaden bestämma vilken som är mest efterlängtad. Kanske mer sannolikt med WoA än CoB, om man får gissa.

Nja, det tror jag inte. Många amerikaner gillar PTO och vill ha CoB. WoA är ju bara öken...

Link to comment
Share on other sites

Nja, det tror jag inte. Många amerikaner gillar PTO och vill ha CoB. WoA är ju bara öken...

MMP har tidigare talat om att sätta upp WoA på pre-order då den till vissa delar är påbörjad. I nästa andetag har det varit ektuellt med CoB, men plötsligt nu kom oväntat DB upp på preorder först! Vi får helt enkelt se hur det blir.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...