Jump to content

Dzersinskys tractor works


Janusz

Recommended Posts

Jag köpte Valour of the 37th Guards från CH! nyss. Fick med en karta med små hexer, som visar ett klart större område än spelkartan. Den utzoomade hette DTW, men är dysiskt inte större än 1 RB-karta.

 

 

 

Min fråga är om original-DTW-kartan bara var på ett stort ark, med riktigt småhexer? Är det alltså den ursprungliga DTW-kartan jag fått med, som nu kallas LOS-map?

 

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Jag köpte Valour of the 37th Guards från CH! nyss. Fick med en karta med små hexer, som visar ett klart större område än spelkartan. Den utzoomade hette DTW, men är dysiskt inte större än 1 RB-karta.

 

 

 

Min fråga är om original-DTW-kartan bara var på ett stort ark, med riktigt småhexer? Är det alltså den ursprungliga DTW-kartan jag fått med, som nu kallas LOS-map?

 

Om jag minns korrekt är är DTW kartan endast ett ark, men "normal" hex-storlek.

 

Kan kolla upp det i afton när jag kommer hem.

Link to comment
Share on other sites

Min fråga är om original-DTW-kartan bara var på ett stort ark, med riktigt småhexer? Är det alltså den ursprungliga DTW-kartan jag fått med, som nu kallas LOS-map?

 

Janusz

Den DTW-karta jag köpt är 61x77 cm stor. Rutorna är något mindre än på de vanliga geomorfa kartorna. Kartan är copyrightad 1997.

 

Thomas

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Jag har insett att min extrakarta troligtvis är samma som i den ursprungliga verionen av DTW. Däremot finns inte de ursprungliga kampanjreglerna med. Skulle någon kunna vara så snäll och sända mig en scan av de papper som kom med i orginal-DTW, minus scenarion A-D som jag redan har.

 

till:

Janusz"snabelA"unf.se

 

Tack på förhand

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...