dyklas Posted March 4, 2017 Report Share Posted March 4, 2017 Säljer följande moduler där samtliga är i princip nyskick men inte i inplastade lådor.Ambitionen är att försöka sälja allt samtidigt för 5 500 kr. Rulebook 2:ed - 500 kr, Alla sidor sitter i plastfickor. Beyond Valor - 700 kr For King and Country - 800 kr Action Pack 4, Normandy - Ingår vid köp av rubbet Solitaire 2, Ziplock - 900 kr Doomed Battalions - 750 kr Red Barricades - 1 000 kr, Fint skick men 4-5 lösa brickor. Swedish Volunteers - 500 kr Valor Of The Guards - 900 kr 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megaloman Posted March 4, 2017 Report Share Posted March 4, 2017 (edited) Jag köper gärna Doomed Battalions, Swedish Volunteers, Solitaire 2 och For King and Country. Om du verkligen inte vill dela upp det kan jag tänka mig att köpa allt av dig. Bor i Malmö och kan hämta upp allt om det underlättar. Edited March 4, 2017 by Megaloman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mydaum Posted March 5, 2017 Report Share Posted March 5, 2017 Köar på allt. Bor i Gbg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dyklas Posted March 5, 2017 Author Report Share Posted March 5, 2017 Allt är sålt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megaloman Posted March 6, 2017 Report Share Posted March 6, 2017 Passar på att tacka även här för en snabb och mycket trevlig affär och att du gjorde dig besväret att köra till Malmö när jag inte kunde få loss bilen. Stort tack! /Glad Megaloman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts