Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vad blir TEM för en Wall längs en hexspine mellan två hexes, då skjutande enheten står på level 1 i en byggnad i ena rutan?

 

Möjligen ger bifogad bild lite mer förklaring till frågan.

 

/Lars

post-1110-13255034078231.jpg

Posted

Hmm, nu fick jag precis exemplet vid regel B9.33 framför ögonen.

 

Det verkar vara så att man ska titta noga i reglerna först.

God fortsättning

Lars

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...