Jump to content

Inköp av äldre moduler


Fänrik Fjun

Recommended Posts

Hej undrar om nån har några mer tips på ställen där man kan köpa dom äldre modulerna till ASL både grund och historiska. Som det är nu håller jag koll på ebay, tradera, blocket, collectors point men finns det fler som är världa att hålla koll på?

Link to comment
Share on other sites

Hej undrar om nån har några mer tips på ställen där man kan köpa dom äldre modulerna till ASL både grund och historiska. Som det är nu håller jag koll på ebay, tradera, blocket, collectors point men finns det fler som är världa att hålla koll på?

Hejsan!

 

Vad är det för moduler du söker, jag kanske har något tips beroende på vad du saknar.

 

MVH

Robert

Link to comment
Share on other sites

forum.aslsweden.com :rolleyes:

 

Tror du har en ganska komplett söklista.

Andra kanske tänkbara alternativ:

SVEROK:s forum

Aktiva frågor på olika föreningsforum

Att deltaga i turneringar och lära känna alla som har köpt på sig för många exemplar av moduler

Link to comment
Share on other sites

West of alamein, Code of bushido, Red barricade i första hand. Så alla tips på ställen där dom går lätt att få tag är jag tacksam.

Tackar för sverok tipset Brain har jag faktiskt inte tänkt på fast jag har varit aktiv där i 15 år.

Link to comment
Share on other sites

West of alamein, Code of bushido, Red barricade i första hand. Så alla tips på ställen där dom går lätt att få tag är jag tacksam.

Finns nog inga ställen där dom lätt går att få tag på.

Är det endast britterna (och inte öken) du är ute efter så är FKaC ett alternativ som borde vara enklare att få tag på.

 

WoA, CoB och RB brukar väl kosta åtminstone > $100 på eBay.

Link to comment
Share on other sites

West of alamein, Code of bushido, Red barricade i första hand. Så alla tips på ställen där dom går lätt att få tag är jag tacksam.

Tackar för sverok tipset Brain har jag faktiskt inte tänkt på fast jag har varit aktiv där i 15 år.

Som sagt var, inga lätta moduler att få tag på.

 

Eftersom du har hållit koll på de viktigaste vattenhålen vet du ungefär hur svåra dessa moduler är att få tag på till ett rimligt pris. Red Barricades är väl det som finns mest i omlopp och därmed inte fullt lika dyrt.

 

http://www.shophistofig.com/boutique_us/li...p;code_lg=lg_us får ibland in något enstaka WoA och CoB

www.nobleknight.com kan man också prova på oregelbundna intervall

 

Jag har ett Beyond Valor v2 liggande på hyllan och det innehåller Red Barricades v2. Du har förstås redan Beyond Valor, men kontakta mig om intresse finns.

Link to comment
Share on other sites

... Code of bushido ... i första hand.

 

Hejsan!

 

Nobleknight har just fått in ett ex av Code of Bushido, för 145$, ett ganska rimligt pris. Det är 90% unpunched, men saknar låda, har noteringar i reglerna och baksidan av kartorna är numrerade - men ändå ett alternativ.

 

Se länk:

http://www.nobleknight.com/ProductDetailSe...E__A_GenreID_E_

Link to comment
Share on other sites

Tackar för det ska kolla på det :)

 

Hejsan!

 

Nobleknight har just fått in ett ex av Code of Bushido, för 145$, ett ganska rimligt pris. Det är 90% unpunched, men saknar låda, har noteringar i reglerna och baksidan av kartorna är numrerade - men ändå ett alternativ.

 

Se länk:

http://www.nobleknight.com/ProductDetailSe...E__A_GenreID_E_

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...