gripen Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 Hej! ...en dum fråga - ASLSK brickorna, är domenbart för SK eller är de "riktiga" brickorsom man kan använda till ASL sedan? Mvh//Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Svärd Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 Man kan använda dom till vanliga ASL också. Några av informationsbrickorna har en opraktisk baksideinformation, och några av dom vanliga squad- och ledarbrickorna är grafiken lite större. Men annars är dom exakt som vanliga ASL brickor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gripen Posted May 15, 2006 Author Report Share Posted May 15, 2006 Tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janusz Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 Dennis! Long time no see. Välkommen tillbaka (om du nu varit bortrest). Är grafiken större på ASLSK, eller är det en förändring so också gäller BV v3?Janusz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Svärd Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 Den gäller bara till viss del i Bv3. Jag har inte exakt koll på vilka brickor som inte blev stora i Bv3, men det var en hel del. till exempel är ledarna i Starterkit extremt stora. /Martin Link to comment Share on other sites More sharing options...
gripen Posted May 15, 2006 Author Report Share Posted May 15, 2006 (edited) Hej Janusz (...och alla andra, givetvis)! Ja, jag har varit "bortrest" ...håller på att avsluta en utbildning jag påbörjade förett och ett halv år sedan, därav att jag varit "bortrest" Tänkte jag skulle försöka skärpa mig o komma tillbakatill denna trevliga o gemytliga hobby!Har dock glömt av nästan allt men det är väl aldrigförsent att lära sig på nytt... ännu en gång Väl mött, gott folk! Edited May 15, 2006 by gripen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts