Jump to content

VASL Exstension


Fänrik Fjun

Recommended Posts

Ja var tusan får man tag på alla dom man behöver rotade runt på ett engelsk forum i nära en timme men fick inte tag på alla ändå, så om nån vänlig själ antingen har en sida forum där allt finns sammlat eller allt kan skicka dom till mig vore jag tacksam.

 

christian.hjelm@comhem.se

Link to comment
Share on other sites

Ja var tusan får man tag på alla dom man behöver rotade runt på ett engelsk forum i nära en timme men fick inte tag på alla ändå, så om nån vänlig själ antingen har en sida forum där allt finns sammlat eller allt kan skicka dom till mig vore jag tacksam.

 

christian.hjelm@comhem.se

 

 

Har efter mycket letande fått tag på nästan allt nu men har inte hittat någon som har extension 5SMCv51.mdx någon här på forumet som har den?

Link to comment
Share on other sites

Tror det har löst sig efter mycket läsning på arikanska forum det finns en uppgradera fil som heter v52 på slutet. Är antagligen så att beyond valor som jag har laddat ner är sparad med den gammla och då känner den inte av den nya har inte hunnit testa detta i praktiken men när jag start upp det så verkar allt vara med som ska vara med enligt sceanriot så får testa det.

 

Tackar för svaret.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...