Jump to content

Scenarion S7, S8


Megaloman

Recommended Posts

Tja!

 

Har till min stora fasa upptäckt att SK2 börjar med Scenario 9, och eftersom jag vill ha en komplett samling efterlyste jag Scenario 7 & 8 - hittade dem i två separata tidningar vid namn operations.

Så bra tänkte jag, då beställer jag dem från Trojan, men det visade sig att Trojan inte tar in dessa, och jag frutkar för MMP:s lathet vad gäller att skicka saker till mig.

Så då undrar jag om någon vänlig skäl som äger ovanstående publikationer skulle kunna scanna dessa scenarion för eget bruk och sedan råka skicka dem till mig? Hade varit fantastiskt trevligt och ännu mera underhållning för mig och mina vänner på caféet där vi spelar (har ni vägarna förbi Ystad så hör av er).

 

Tack på förhand!

 

//Hektor

Link to comment
Share on other sites

Har till min stora fasa upptäckt att SK2 börjar med Scenario 9, och eftersom jag vill ha en komplett samling efterlyste jag Scenario 7 & 8 - hittade dem i två separata tidningar vid namn operations.

Så bra tänkte jag, då beställer jag dem från Trojan, men det visade sig att Trojan inte tar in dessa, och jag frutkar för MMP:s lathet vad gäller att skicka saker till mig.

 

Har själv aldrig upplevt att MMP "är lata" med att skicka iväg beställningar på saker som dom har på lager.

Har själv beställt dom två numren i fråga och det tog inte sä värst lång tid innan dom kom.

Link to comment
Share on other sites

Instämmer med Klas, prylar de har i lager brukar de vara snabba på att få iväg, i synnerhet om det bara är tidningar det rör sig om. De brukar gå snabbare i postgången också.

Edited by tobias
Link to comment
Share on other sites

Har själv aldrig upplevt att MMP "är lata" med att skicka iväg beställningar på saker som dom har på lager.

Har själv beställt dom två numren i fråga och det tog inte sä värst lång tid innan dom kom.

 

Well, försökte få ett exemplar av Target: Arnhem, men det tog 2,5 månader innan det hittade fram och enligt uppgift fanns det gott om det spelet i lager när jag beställde. Dessutom har jag fått ett något negativt intryck av MMP när jag läst runt på forumet, men vem vet, jag kanske bara har haft otur.

Så jag antar att det blir till att beställa ändå ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...