Jump to content

Uteslutning ur forumet!


ON TOP ASL

Recommended Posts

Hej!

 

Ursäkta att jag trampat nån på tårna genom att fylla i det helt komiska alternativet "massor" i den mycket tröttande tråden som borde stängts för länge sedan. (Jag skrev faktiskt i att jag kände massor med ett stort smiley på också).

Ibland (observera ibland) tycker jag ASL (och dess utövare) är alltför seriösa och man borde kunna ta livet runt ASL med lite mer av en klackspark och detta var ett klart sådant fall.

 

Men om detta inte alls uppskattades och borde resultera i att jag blir utesluten från forumet så är det OK med mig.

 

******************************************************************

Det är synd att någon i vårat forum väljer att ljuga när den svara på undersökningarna. Någon har kryssat i rutan att han känner massor av kvinnor som spelar ASL. Kan du Andreas se vem som kryssat i vad? Och i så fall utesluta han från forumet?

--------------------

 

Martin Svärd

Stockholm

Sverige

Link to comment
Share on other sites

Men om detta inte alls uppskattades och borde resultera i att jag blir utesluten från forumet så är det OK med mig.

Ola, om jag vore du så skulle jag inte ta det där på alltför stort allvar. Jag uppfattade det i alla fall som "Snälla, fyll inte i nonsensalternativ i röstningarn för att då sabbas siffrorna." Att prata om uteslutning känns lätt surrealistiskt och jag kan inte tänka mig att Martin menar det på fullt allvar.

 

Martin & Ola: ge varandra en kram så är allt bra sedan, OK? :)

Link to comment
Share on other sites

Personligen tycker jag man antingen svarar så seriöst man kan eller inte svarar alls. Om man tycker undersökningen är dålig eller ointressant så tycker jag man kan skriva det istället. Att vara ironisk när man fyller i en poll är nästan meningslöst, eftersom chansen att andra uppfattar ens svar som det nästan är obefintlig.

 

Självklart tycker jag inte att du Ola ska uteslutas ur forumet. Tvärtom borde du belönsa på något sätt efter alla inlägg du gjort. :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Grabbar och Martin

 

Här vänder vi kappan efter vinden precis så som det passar oss.

Martin borde bannas eftersom han inte vet vad han vill, minst lika illa som att "rösta ironiskt".

Eller kan det månne vara så att beroende på om man gjort sig ett namn inom hobbyn så är man tillåten att göra mer saker, det är i vart fall så som jag uppfattar Martins inlägg.

Jag tror inte att det var Martins avsikt men saker uppfattas ofta helt annorlunda på nätet än vad som avsetts.

Ingen skall bli bannad, jag känner många av dem på detta forum och vid många tillfällen delar vi inte ståndpunkt, men likt förbaskat så har jag bara träffat på idel trevliga, intressanta och roliga människor härifrån.

Bara för att man har en annan sorts humor eller en annan sorts åsikt skall inte bli utesluten ur detta forum.

 

P.S. Martin, jag trodde du var emot censur... D.S.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...