Jump to content

Tjoho!


carlsson

Recommended Posts

Det första paketet med regelböcker kom idag, totalt åtta stycken!

 

Det innebär att resten kommer komma under de närmaste dagarna (hoppas jag) och försändelserna kan börja.

 

Har du en beställning på Regelboken eller Combat Pack! så räkna med ett brev från Trojan Games i helgen.

 

:)

 

/andreas, Trojan Games

Link to comment
Share on other sites

Det första paketet med regelböcker kom idag, totalt åtta stycken!

 

Det innebär att resten kommer komma under de närmaste dagarna (hoppas jag) och försändelserna kan börja.

 

Har du en beställning på Regelboken eller Combat Pack! så räkna med ett brev från Trojan Games i helgen.

 

:)

 

/andreas, Trojan Games

 

Superbra! :D

 

Men brev till helgen? Jag föredrar nog ett paket på måndag. ;)

Link to comment
Share on other sites

Seriöst, hur går det med utskicken? Jag springer som en galning upp till brevlådan varje dag bara för att vända besviken hem.

 

Såg dom ligga på Carlssons skrivbord i går.... Kliade lite i fingrarna :P .... men jag väntar tills en senare våg

Link to comment
Share on other sites

Så vad gör de på hans skrivbord när de borde vara i min brevlåda?  :P

 

Ditt ex kommer lämna Borås på måndag! Hoppas du har överlevt väntan... ;)

 

Kan ju meddela att jag fick en glad överraskning i brevlådan igår! HoB har skickat mig 10 ex av Firefights #2, utan att jag mailat och tjötat om det!!! :D De förhandsbeställdes i våras nån gång.

Tänk om MMP kunde fungera lika bra.

(Ja, man får kasta sten i glashus, ibland) B)

Link to comment
Share on other sites

Ditt ex kommer lämna Borås på måndag! Hoppas du har överlevt väntan...  ;)

 

Kan ju meddela att jag fick en glad överraskning i brevlådan igår! HoB har skickat mig 10 ex av Firefights #2, utan att jag mailat och tjötat om det!!! :D  De förhandsbeställdes i våras nån gång.

Tänk om MMP kunde fungera lika bra.

(Ja, man får kasta sten i glashus, ibland)  B)

 

Har du fått alla exemplar eller är det bara ett fåtal som går iväg på måndag? (Nära nu!)

Link to comment
Share on other sites

Ditt ex kommer lämna Borås på måndag! Hoppas du har överlevt väntan...  ;)

 

Arrghh... nu har jag ingen ursäkt utan måste spendera helgen med frugan och barnen. :ph34r:

 

Ingen fara, bara undrade hur det gick med utskicken. Är inte särkilt stressad egentligen då jag fortfarande befinner mig mestadels i SK stadiet. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Minsann, trodde det skulle dröja till efter nyår eller nåt.

Hmm, fast jag har inte fått nån försändelse än så det kanske blir så. ;)

 

Kent

 

Det första paketet med regelböcker kom idag, totalt åtta stycken!

 

Det innebär att resten kommer komma under de närmaste dagarna (hoppas jag) och försändelserna kan börja.

 

Har du en beställning på Regelboken eller Combat Pack! så räkna med ett brev från Trojan Games i helgen.

 

:)

 

/andreas, Trojan Games

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Får alla som åker förbi Borås en Doomed Battalions kan jag också tänka mig åka dit. :D

 

Tyvärr har jag inga mer på lager. Skall ha dig i minne ifall jag köper upp mer bulkinköp med moduler jag redan har

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...