Jump to content

ASL i Göteborg


tobias

Recommended Posts

Då några har efterfrågat ASL-träffarna på YLVA även i höst har dessa nu börjat diskuteras lite smått. Detta är vad jag skrev i YLVAs forum:

 

Om intresse finns för ASL-dagar även i höst kan jag tänka mig att ta tag i detta. Som vissa av er kanske känner till kör Armagedon i Borås sina ASL-dagar på den andra lördagen i varje månad. Vi körde i våras på den fjärde lördagen i varje månad, detta passar dock inte för min del då jag alltid är upptagen på den fredagen med aktiviteter som innefattar en viss trötthet dagen efter...

 

Den första lördagen varje månad ser rätt dålig ut inför hösten:

3 september (GothCon har årsmöte)

1 oktober

5 november (Borås Spelkonvent)

3 december

 

Mitt förslag är därför den tredje lördagen i varje månad enligt följande:

17 september

15 oktober

19 november

17 december

 

Vad tycker ni andra?

 

Kom med åsikter!

Link to comment
Share on other sites

De första gångerna i våras var populära, men sen dog det ut. Magnus gjorde en bra insats, men när det en gång bara är jag och han så förstår jag att viljan tryter.

 

Jag ser ut att kunna varje gång, inget särkilt inplanerat.

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Jag spelar mer än gärna ASL, men de lördagarna var alla helt körda för mig, är alltid upptagen lördagen efter den sista fredagen varje måndag.

Det är därför jag har föreslaget ett byte till den tredje lördagen varje månad.

 

Det finns ju ASL-spelare i Göteborg och kan Borås kan väl vi! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ASL-dag imorgon alltså! Jag har varit sjuk den sista tiden, men känner mig tillräckligt frisk idag, så det ska nog inte vara några problem imorgon.

 

Jag siktar på att kunna öppna mellan 12-13, om någon annan med nyckel hade tänkt komma ned tidigare så hojta till. Det kommer att erbjudas både ASL och övriga blippspel som går att avsluta på en dag. Avgiften är 50kr för er som inte är medlemmar i YLVA.

 

Väl mött!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...